Comencen les jornades gastronòmiques al Prat!

Comença la campanya “Març, el mes de la Gastronomia”, impulsada per l’Associació Gastronomia i Turisme del Prat, per fomentar els productes agroalimentaris autòctons (el pollastre pota blava i la carxofa Prat) a través de la variada oferta culinària de la restauració de la nostra ciutat.

Dintre de la campanya,  del 4 al 14 de març es faran les Jornades Gastronòmiques, on els restaurants participants, oferiran un menú elaborat amb pollastre i carxofa del Prat. Cada restaurant oferirà una recepta diferent i  tots els menús tindran un preu unificat.

Del 18 al 28 es farà el Tasta Tapes, on bars i restaurants oferiran diferents tapes elaborades amb carxofa i/o pota blava a un preu de 3-5€.

Podeu consultar tota la informació de la campanya (restaurants participants, receptes elaborades, etc)  a la guia gastronòmica editada per l’Associació  i al bloc de la campanya.

Bon profit!

Deja una respuesta